W eNet Group, firma o ugruntowanej pozycji na rynku marketingu online i doradztwa cyfrowego, od kilku lat przechodzi intensywną transformację opartą na sztucznej inteligencji. Głównym celem tej zmiany jest optymalizacja procesów, poprawa jakości produktów oraz dostarczenie klientom rozwiązań, które odpowiadają na ich realne potrzeby biznesowe. Sztuczna inteligencja (AI) w WeNet Group jest wdrażana kompleksowo i wielopoziomowo – nie tylko w obszarach strategicznych, ale wszędzie tam, gdzie może przynieść wymierne korzyści.
Poniżej przedstawiono przykłady ostatnich, istotnych wdrożeń AI w WeNet Group, które potwierdzają, że sztuczna inteligencja jest podstawowym filarem strategii rozwoju firmy. Każdy z tych projektów dotyczy kluczowych produktów i usług, a ich sukcesy potwierdzają zaawansowany poziom dojrzałości AI w WeNet Group.
Ostatnie kluczowe wdrożenia AI
Projekt Web3h – Automatyzacja procesu tworzenia stron WWW
Nasz flagowy projekt Web3h wykorzystuje zaawansowaną AI do automatyzacji tworzenia treści i doboru grafik w naszej autorskiej platformie One Touch. Dzięki AI udało się skrócić czas produkcji stron WWW do zaledwie kilku godzin, bez utraty jakości.
Dzięki tej technologii WeNet Group jest także w stanie szybko i skutecznie dostosować treści do różnych języków, takich jak angielski, słowacki i węgierski (kraje z Grupy WeNet), co pozwala na łatwą ekspansję na inne rynki, oferując klientom autentyczne doświadczenie lokalne.
Automatyzacja treści: 89% zleceń realizowanych z AI
WeNet Group wdrożył pełną automatyzację produkcji treści, w wyniku której 89% wszystkich produktów kontentowych realizowanych dla klientów jest generowanych automatycznie. Dzięki wdrożonym modelom AI treści takie jak Posty Google My Business, Blogi, Artykuły Premium czy Teksty Content Marketingowe są produkowane i publikowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami każdego klienta.
Proces rozpoczyna się od podpisania umowy, a następnie dzięki systemom AI generowane są dedykowane treści, które trafiają do wybranych kanałów. Automatyzacja obejmuje każdy etap – od wstępnej analizy po publikację.
Voice AI – Analiza danych z rozmów z klientami
Dzięki wdrożeniu Voice AI, Grupa WeNet umożliwia transkrypcję i analizę rozmów prowadzonych przez działy Obsługi Klienta i Sprzedaży. System wykorzystuje modele AI do przekształcania rozmów telefonicznych w tekst, a następnie analizuje te treści, wyciągając kluczowe wnioski, tworząc podsumowania i rekomendując odpowiednie działania.
Partnerstwo z OpenAI – Nowy wymiar rozwoju AI
Od października 2024 roku WeNet, jako uczestnik Enterprise Program od OpenAI, ma dostęp do najnowocześniejszych technologii AI.
Podsumowanie
Rozwój AI w Grupie WeNet to przykład, jak szerokie i efektywne wdrożenie sztucznej inteligencji może transformować organizację, przynosząc wymierne korzyści zarówno klientom, jak i wewnętrznym zespołom.
Obecnie, dzięki konsekwentnej pracy nad integracją AI, Grupa WeNet znajduje się na 4. poziomie dojrzałości AI według modelu AI Maturity Model Gartnera (wg zewnętrznych, niezależnych audytorów).
Czytaj też: