Coca-Cola wykorzystuje AI w świątecznej kampanii, zachęcając konsumentów do tworzenia spersonalizowanych kartek świątecznych, łącząc technologie GPT-4 i DALL-E.

    Coca-Cola przyjmuje treści generowane przez użytkowników, aby rezonować z nowym pokoleniem, wykorzystując moc AI.

    Korporacja udostępnia swoje świąteczne zasoby marki, aby każdy mógł zaprojektować spersonalizowane cyfrowe kartki świąteczne, korzystając z najnowszej technologii AI.

    Na stronie CreateRealMagic.com konsumenci mogą eksperymentować z dostępnymi treściami o tematyce świątecznej, aby stworzyć własne, udostępnialne kartki świąteczne, w tym ze słynną marką Świętego Mikołaja. Udostępniając te zasoby konsumentom i pozwalając im być widzianymi przez pryzmat nowej technologii, Coca-Cola ma nadzieję, że te obrazy mogą być ponownie odkryte przez młodsze pokolenie.

    Coca-Cola a pozytywne przypadki użycia AI. Umożliwienie wyrażenia kreatywności

    Treści generowane przez użytkowników są coraz częściej przyjmowane przez globalne firmy, ponieważ poszczególne osoby stają się bardziej otwarte na pomysł wykorzystania AI do pomocy w różnego rodzaju zadaniach i działaniach.

    REKLAMA
    BrandMe CEO
    REKLAMA
    BrandMe CEO

    Narzędzia generatywnej AI już mają możliwości tworzenia szerokiej gamy mediów, w tym artykułów, obrazów, filmów, rekomendacji, które mogą być nie do odróżnienia od treści stworzonych przez ludzi.

    Dalsza część pod materiałem wideo:

    Inicjatywa Coca-Coli opiera się na sukcesie Create Real Magic – pierwszej tego typu platformy łączącej możliwości GPT-4, która generuje tekst z zapytań wyszukiwarki, oraz DALL-E, który tworzy obrazy na podstawie tekstu. Dzięki tym narzędziom AI użytkownicy będą mogli zreinterpretować i udostępnić niektóre obrazy firmy z celem tworzenia globalnych połączeń.

    Wiele globalnych firm już wdrożyło tę nową technologię AI, aby zwiększyć swoje możliwości biznesowe. Wspólnym celem jest wykorzystanie AI do lepszej interakcji z konsumentem.

    Coca-Cola z dużą kampanią AI

    Pratik Thakar, globalny szef generatywnej AI w Coca-Cola, mówi, że Coca-Cola chciała wykorzystać sezon świąteczny 2023 roku, aby stworzyć pozytywną przestrzeń dla ludzi do wyrażania swojej kreatywności.

    Łączymy kropki między kulturą, kreatywnością a technologią. Platforma Create Real Magic zaprasza konsumentów do wykorzystania AI do tworzenia dzieł sztuki, używając ikonicznych elementów kreatywnych z archiwów Coca-Coli. Karty #CreateRealMagic to doskonały sposób, abyśmy świętowali ludzi i święta za pomocą AI.

    Ponieważ ludzie mogą tworzyć własne projekty, firma wykorzystuje potencjał AI i dąży do zbliżenia w okresie świątecznym za pomocą klasycznego brandingu Coca-Coli.

    Selman Careaga, prezes globalnej kategorii Coca-Cola, powiedział, że AI stwarza unikalną możliwość połączenia się ze zmieniającym się światem cyfrowej innowacji. – Poprzez odniesienie do kulturowego momentu, jakim są święta, możemy znaleźć nowe, innowacyjne sposoby na zaangażowanie i połączenie naszej publiczności oraz na ciągłą naukę w tej dziedzinie – dodał.

    Ludzie na całym świecie będą mogli generować dzieła sztuki, aby udostępnić je bliskim jako kartki świąteczne. Coca-Cola będzie również prezentować dzieła sztuki stworzone przez konsumentów na swoich cyfrowych billboardach na całym świecie, takich jak Times Square w Nowym Jorku czy Piccadilly Circus w Londynie.

    Ta globalna kampania świąteczna na rok 2023 przybiera wiele form i zostanie zaadaptowana w ponad 80 rynkach na całym świecie. Pozytywna narracja Coca-Coli rozciągnie się również na wszystkie kanały – od reklamy telewizyjnej, przez fizyczne doświadczenia z ikoniczną trasą Coca-Cola Christmas Truck i lokalne partnerstwa charytatywne, po inicjatywy cyfrowe, takie jak generator kartek świątecznych AI “Create Real Magic” i quiz “Find Your Inner Santa”.

    Sprawdź też:

    REKLAMA
    BrandMe CEO