Raport

    W eNet Group, firma o ugruntowanej pozycji na rynku marketingu online i doradztwa cyfrowego, od kilku lat przechodzi intensywną transformację opartą na sztucznej inteligencji. Głównym celem tej zmiany jest optymalizacja procesów, poprawa jakości produktów oraz dostarczenie klientom rozwiązań, które odpowiadają na ich realne potrzeby biznesowe. Sztuczna inteligencja (AI) w WeNet Group jest wdrażana kompleksowo i wielopoziomowo – nie tylko w obszarach strategicznych, ale wszędzie tam, gdzie może przynieść wymierne korzyści.

    Poniżej przedstawiono przykłady ostatnich, istotnych wdrożeń AI w WeNet Group, które potwierdzają, że sztuczna inteligencja jest podstawowym filarem strategii rozwoju firmy. Każdy z tych projektów dotyczy kluczowych produktów i usług, a ich sukcesy potwierdzają zaawansowany poziom dojrzałości AI w WeNet Group.

    Ostatnie kluczowe wdrożenia AI

    Projekt Web3h – Automatyzacja procesu tworzenia stron WWW

    Nasz flagowy projekt Web3h wykorzystuje zaawansowaną AI do automatyzacji tworzenia treści i doboru grafik w naszej autorskiej platformie One Touch. Dzięki AI udało się skrócić czas produkcji stron WWW do zaledwie kilku godzin, bez utraty jakości.

    Dzięki tej technologii WeNet Group jest także w stanie szybko i skutecznie dostosować treści do różnych języków, takich jak angielski, słowacki i węgierski (kraje z Grupy WeNet), co pozwala na łatwą ekspansję na inne rynki, oferując klientom autentyczne doświadczenie lokalne.

    Automatyzacja treści: 89% zleceń realizowanych z AI

    WeNet Group wdrożył pełną automatyzację produkcji treści, w wyniku której 89% wszystkich produktów kontentowych realizowanych dla klientów jest generowanych automatycznie. Dzięki wdrożonym modelom AI treści takie jak Posty Google My Business, Blogi, Artykuły Premium czy Teksty Content Marketingowe są produkowane i publikowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami każdego klienta.

    REKLAMA
    Raport
    Artur Peterlik, COO w Grupie WeNet

    Proces rozpoczyna się od podpisania umowy, a następnie dzięki systemom AI generowane są dedykowane treści, które trafiają do wybranych kanałów. Automatyzacja obejmuje każdy etap – od wstępnej analizy po publikację.

    To przyspiesza nasz proces produkcji i podnosi jego jakość. Wdrożenie automatyzacji opartej na AI ­pozwoliło nam zwiększyć efektywność produkcyjną o 650% od początku 2023 roku (w ciągu ostatnich siedmiu kwartałów), jednocześnie umożliwiając optymalizację zasobów kadrowych

    wyjaśnia Artur Peterlik, COO w Grupie WeNet

    Voice AI – Analiza danych z rozmów z klientami

    Dzięki wdrożeniu Voice AI, Grupa WeNet umożliwia transkrypcję i analizę rozmów prowadzonych przez działy Obsługi Klienta i Sprzedaży. System wykorzystuje modele AI do przekształcania rozmów telefonicznych w tekst, a następnie analizuje te treści, wyciągając kluczowe wnioski, tworząc podsumowania i rekomendując odpowiednie działania.

    Voice AI umożliwia nam pełne zrozumienie potrzeb naszych klientów i dostosowanie oferty do ich oczekiwań. To rozwiązanie pozwala także na identyfikowanie trendów i wyciąganie kluczowych wniosków, co poprawia jakość naszych interakcji z klientami

    Maciej Stolarski, AI Officer w Grupie WeNet

    Partnerstwo z OpenAI – Nowy wymiar rozwoju AI

    Od października 2024 roku WeNet, jako uczestnik Enterprise Program od OpenAI, ma dostęp do najnowocześniejszych technologii AI.

    Maciej Stolarski, AI Officer w Grupie WeNet

    Nasza strategia wdrażania AI opiera się na realnych korzyściach biznesowych i praktycznym wsparciu pracy naszych zespołów. Dzięki temu, sztuczna inteligencja nie jest dla nas jedynie technologiczną ciekawostką, lecz kluczowym elementem strategii, który podnosi jakość usług i przyczynia się do sukcesu naszych klientów. To podejście, ale także ścisłe partnerstwo z największym dostawcą rozwiązań AI – firmą OpenAI – sprawia, że AI staje się integralną częścią codziennych działań WeNet

    podkreśla Maciej Stolarski, AI Officer w Grupie WeNet

    Podsumowanie

    Rozwój AI w Grupie WeNet to przykład, jak szerokie i efektywne wdrożenie sztucznej inteligencji może transformować organizację, przynosząc wymierne korzyści zarówno klientom, jak i wewnętrznym zespołom.

    Obecnie, dzięki konsekwentnej pracy nad integracją AI, Grupa WeNet znajduje się na 4. poziomie dojrzałości AI według modelu AI Maturity Model Gartnera (wg zewnętrznych, niezależnych audytorów).

    Czytaj też: