Coca-Cola wykorzystuje AI w świątecznej kampanii, zachęcając konsumentów do tworzenia spersonalizowanych kartek świątecznych, łącząc technologie GPT-4 i DALL-E.
Coca-Cola przyjmuje treści generowane przez użytkowników, aby rezonować z nowym pokoleniem, wykorzystując moc AI.
Korporacja udostępnia swoje świąteczne zasoby marki, aby każdy mógł zaprojektować spersonalizowane cyfrowe kartki świąteczne, korzystając z najnowszej technologii AI.
Na stronie CreateRealMagic.com konsumenci mogą eksperymentować z dostępnymi treściami o tematyce świątecznej, aby stworzyć własne, udostępnialne kartki świąteczne, w tym ze słynną marką Świętego Mikołaja. Udostępniając te zasoby konsumentom i pozwalając im być widzianymi przez pryzmat nowej technologii, Coca-Cola ma nadzieję, że te obrazy mogą być ponownie odkryte przez młodsze pokolenie.
Coca-Cola a pozytywne przypadki użycia AI. Umożliwienie wyrażenia kreatywności
Treści generowane przez użytkowników są coraz częściej przyjmowane przez globalne firmy, ponieważ poszczególne osoby stają się bardziej otwarte na pomysł wykorzystania AI do pomocy w różnego rodzaju zadaniach i działaniach.
Narzędzia generatywnej AI już mają możliwości tworzenia szerokiej gamy mediów, w tym artykułów, obrazów, filmów, rekomendacji, które mogą być nie do odróżnienia od treści stworzonych przez ludzi.
Dalsza część pod materiałem wideo:
Inicjatywa Coca-Coli opiera się na sukcesie Create Real Magic – pierwszej tego typu platformy łączącej możliwości GPT-4, która generuje tekst z zapytań wyszukiwarki, oraz DALL-E, który tworzy obrazy na podstawie tekstu. Dzięki tym narzędziom AI użytkownicy będą mogli zreinterpretować i udostępnić niektóre obrazy firmy z celem tworzenia globalnych połączeń.
Wiele globalnych firm już wdrożyło tę nową technologię AI, aby zwiększyć swoje możliwości biznesowe. Wspólnym celem jest wykorzystanie AI do lepszej interakcji z konsumentem.
Coca-Cola z dużą kampanią AI
Pratik Thakar, globalny szef generatywnej AI w Coca-Cola, mówi, że Coca-Cola chciała wykorzystać sezon świąteczny 2023 roku, aby stworzyć pozytywną przestrzeń dla ludzi do wyrażania swojej kreatywności.
Łączymy kropki między kulturą, kreatywnością a technologią. Platforma Create Real Magic zaprasza konsumentów do wykorzystania AI do tworzenia dzieł sztuki, używając ikonicznych elementów kreatywnych z archiwów Coca-Coli. Karty #CreateRealMagic to doskonały sposób, abyśmy świętowali ludzi i święta za pomocą AI.
Ponieważ ludzie mogą tworzyć własne projekty, firma wykorzystuje potencjał AI i dąży do zbliżenia w okresie świątecznym za pomocą klasycznego brandingu Coca-Coli.
Selman Careaga, prezes globalnej kategorii Coca-Cola, powiedział, że AI stwarza unikalną możliwość połączenia się ze zmieniającym się światem cyfrowej innowacji. – Poprzez odniesienie do kulturowego momentu, jakim są święta, możemy znaleźć nowe, innowacyjne sposoby na zaangażowanie i połączenie naszej publiczności oraz na ciągłą naukę w tej dziedzinie – dodał.
Ludzie na całym świecie będą mogli generować dzieła sztuki, aby udostępnić je bliskim jako kartki świąteczne. Coca-Cola będzie również prezentować dzieła sztuki stworzone przez konsumentów na swoich cyfrowych billboardach na całym świecie, takich jak Times Square w Nowym Jorku czy Piccadilly Circus w Londynie.
Ta globalna kampania świąteczna na rok 2023 przybiera wiele form i zostanie zaadaptowana w ponad 80 rynkach na całym świecie. Pozytywna narracja Coca-Coli rozciągnie się również na wszystkie kanały – od reklamy telewizyjnej, przez fizyczne doświadczenia z ikoniczną trasą Coca-Cola Christmas Truck i lokalne partnerstwa charytatywne, po inicjatywy cyfrowe, takie jak generator kartek świątecznych AI „Create Real Magic” i quiz „Find Your Inner Santa”.
Używamy plików cookie, aby ulepszyć Twoje wrażenia z korzystania z naszej witryny. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.
Ta strona używa plików cookie.
Strony internetowe zapisują pliki cookie w celu zwiększenia funkcjonalności i personalizacji Twoich doświadczeń. Możesz zarządzać swoimi preferencjami, ale zablokowanie niektórych plików cookie może mieć wpływ na wydajność i jakość usług witryny.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
Name
Description
Duration
Cookie Preferences
This cookie is used to store the user's cookie consent preferences.
30 days
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Used to determine whether a user is included in an A / B or Multivariate test.
18 months
_ga
ID used to identify users
2 years
_gali
Used by Google Analytics to determine which links on a page are being clicked
30 seconds
_ga_
ID used to identify users
2 years
_gid
ID used to identify users for 24 hours after last activity
24 hours
_gat
Used to monitor number of Google Analytics server requests when using Google Tag Manager
1 minute
_gac_
Contains information related to marketing campaigns of the user. These are shared with Google AdWords / Google Ads when the Google Ads and Google Analytics accounts are linked together.
90 days
__utma
ID used to identify users and sessions
2 years after last activity
__utmt
Used to monitor number of Google Analytics server requests
10 minutes
__utmb
Used to distinguish new sessions and visits. This cookie is set when the GA.js javascript library is loaded and there is no existing __utmb cookie. The cookie is updated every time data is sent to the Google Analytics server.
30 minutes after last activity
__utmc
Used only with old Urchin versions of Google Analytics and not with GA.js. Was used to distinguish between new sessions and visits at the end of a session.
End of session (browser)
__utmz
Contains information about the traffic source or campaign that directed user to the website. The cookie is set when the GA.js javascript is loaded and updated when data is sent to the Google Anaytics server
6 months after last activity
__utmv
Contains custom information set by the web developer via the _setCustomVar method in Google Analytics. This cookie is updated every time new data is sent to the Google Analytics server.